Skip to main content

СТАРОВИЖІВСЬКА РАЙОННА РАДА

 
 
  • ПРО РАЙОН
    • Загальна інформація
    • Галерея
    • Символіка
  • СТРУКТУРА РАДИ
    • Керівництво ради та патронатна служба
    • Апарат ради
    • Депутати
    • Депутатські комісії
    • Президія
    • Фракції
  • МІСЦЕВЕ САМОВРЯДУВАННЯ
    • Селищна рада
    • Сільські ради
  • ДІЯЛЬНІСТЬ РАДИ
    • Нормативно-правова база
      • Регламент
      • Розпорядження голови ради
      • Рішення сесій ради
    • Очищення влади
      • Депутати
      • Ради
    • Нагороди і заохочення
    • Проекти регуляторних актів
    • Інформація для оприлюднення
  • КОНТАКТИ
  • Звернення до районної ради
    • Звернення громадян
    • Депутатські запити і звернення
    • Створити депутатський запит
    • Запити для ознайомлення з публічною інформацією
  • Архів

Загальна інформація

  

 

  

Волинський обласний центр зайнятості 

https://vol.dcz.gov.ua/

 

Facebook сторінка Старовижівської районної філії

Волинського обласного центру зайнятості

 

https://www.facebook.com/cz.stvig/

 

 

 

 

Перелік тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає КНП “Старовижівська центральна районна лікарня” Старовижіської районної ради

ПРОФМЕДОГЛЯДИ

 

Перелік об’єктів спільної власності територіальних громад сіл,селища району, які пропонується надати в  оренду в 2019 році


 

 

Назва та юридична адреса об’єкта , який пропонується надати в оренду

Площа (м2)

Ініціатор процесу

Балансоутримувач

Використання об’єкта за призначенням

1.

Кабінет № 32, смт Стара Вижівка, площа Миру, 3

13,4

Ковельський місцевий центр з надання БВПД

Старовижівська районна рада

За призначенням

2.

Частина приміщення шкільної їдальні, Старовижівський р-н, с.Буцинь

5,0

Відділ освіти, молоді та спорту Старовижівської РДА

Відділ освіти, молоді та спорту Старовижівської РДА

Організація роботи шкільного буфету

3.

Частина приміщення Старовижівської дитячої музичної школи (приміщення № № 54,54,56),

смт.Стара Вижівка, пл.Миру,4

47

Відділ культури Старовижівської РДА

Відділ культури Старовижівської РДА

централізоване тимчасове зберігання архівних документів

4.

Актова зала Старовижівського РБК (приміщення № 9), смт.Стара Вижівка, вул.Незалежності,33

251,2

Відділ культури Старовижівської РДА

Відділ культури Старовижівської РДА

проведення культурно-масових заходів

5.

Частина нежитлового приміщення Буцинської АЗПСМ Старовижівський район, с.Буцинь, вул.Шкільна, 22

15

КНП «Старовижівський ЦПМД» Старовижівської районної ради

КНП «Старовижівський ЦПМД» Старовижівської районної ради

Заклад з надання стоматологічних послуг

6.

Приміщення №№ 43-45 Старовижівський район, смт.Стара Вижівка, вул.Соборності, 3

83,5

Старовижівська районна рада

Старовижівська районна рада

За призначенням

7.

Приміщення № 91 Старовижівський район, смт.Стара Вижівка, площа Миру,3

12,7

Старовижівська районна рада

Старовижівська районна рада

За призначенням

8.

Приміщення № 92 Старовижівський район, смт.Стара Вижівка, площа Миру,3

11,5

Старовижівська районна рада

Старовижівська районна рада

За призначенням

9.

Приміщення № 94

Старовижівський район, смт.Стара Вижівка, площа Миру,3

18,0

Старовижівська районна рада

Старовижівська районна рада

За призначенням

 

 

 

 

Терміни виплат роботодавцями лікарняних і декретних рекомендовано пришвидшити

Враховуючи ситуацію, що склалась, з метою зняття соціальної напруги Фонд соціального страхування України звертається до страхувальників (роботодавців) з проханням здійснювати перерахування матеріального забезпечення своїм працівникам у максимально короткі терміни після отримання коштів від Фонду, особливо допомог у зв’язку з вагітністю і пологами.

На виплату допомог по тимчасовій втраті працездатності і по вагітності та пологах Фондом направляються всі наявні ресурси. Як зазначалось, з початку грудня за цим напрямом Фонд профінансував 782,2 млн гривень.

Нагадаємо, Фонд фінансує матеріальне забезпечення на окремий поточний рахунок роботодавця, відкритий у банку для зарахування страхових коштів. Звертаємо увагу, що відповідно до нормативно-правових актів допомога від Фонду виплачується працівнику роботодавцем у найближчий після дня призначення допомоги строк, встановлений для виплати заробітної плати. При цьому, законодавство не забороняє роботодавцю здійснювати таку виплату відразу після отримання коштів від Фонду. Тому, враховуючи ситуацію, просимо страхувальників максимально скоротити терміни виплат.

 

 Ковельське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Волинській області

 

 

Контроль за здійсненням видатків Фонду є пріоритетним.

06 березня 2019 року у виконавчій дирекції Фонду соціального страхування України під головуванням в.о. директора Сергія Нестерова відбулася селекторна нарада щодо реалізації заходів по контролю за обґрунтованістю видачі (продовження) листків непрацездатності та упередження неправомірних видатків Фонду. У заході взяли участь керівники і заступники профільних управлінь виконавчої дирекції ФССУ, начальники та фахівці робочих органів виконавчої дирекції Фонду в областях та місті Києві.

В.о. директора виконавчої дирекції Сергій Нестеров зазначив, що питання забезпечення контролю за здійсненням видатків Фонду, зокрема, в частині виявлення та усунення зловживань під час призначення матеріального забезпечення, є пріоритетним.

Про підсумки роботи по контролю за обґрунтованістю видачі (продовження) листків непрацездатності у 2018 році повідомив начальник управління профілактики страхових випадків виконавчої дирекції ФССУ Сергій Таровик. За його словами, питання здійснення контролю за обґрунтованістю видачі (продовження) листків непрацездатності закладами охорони здоров’я є одним з нагальних та може бути вирішено шляхом проведення перевірок у лікувально-профілактичних закладах.

Так, упродовж 2018 року по 1 397 випадках необґрунтованої видачі та продовження листків непрацездатності управліннями виконавчої дирекції Фонду в областях та місті Києві було подано 351 вимогу (претензію) до закладів охорони здоров’я на загальну суму понад 1,09 млн. гривень. За результатами перевірок обґрунтованості видачі та продовження листків непрацездатності за зверненнями страхувальників у 2018 році по 404 випадках (на загальну кількість 5 593 дні) упереджено виплат на суму понад 1,07 млн. гривень.

С. Таровик зазначив, що за даними управлінь виконавчої дирекції Фонду в областях та місті Києві у 2018 році порівняно з 2017 роком збільшилась на 7,2% кількість виданих закладами охорони здоров’я листків непрацездатності, на підставі яких страхувальниками надано заяви-розрахунки для здійснення фінансування матеріального забезпечення робочими органами Фонду, загальна кількість оплачених днів по тимчасовій непрацездатності зросла на 5,7%.

Крім того, у січні 2019 року майже в усіх регіонах України, за даними моніторингу виданих та продовжених листків непрацездатності, зберігалася тенденція до збільшення кількості виданих закладами охорони здоров’я листків непрацездатності.

Заступник начальника управління – начальник відділу медичної експертизи управління профілактики страхових випадків виконавчої дирекції Фонду Марина Біляєва поінформувала про організацію роботи щодо реалізації перевірок по обґрунтованості видачі та продовження листків непрацездатності застрахованим особам. Серед іншого, М. Біляєва акцентувала увагу на потребі в посиленні співпраці фахівців Фонду з обласними управліннями охорони здоров’я та МСЕК, а також проведенні роз’яснювальної роботи щодо відповідальності медичних працівників і застрахованих осіб у зв’язку із неправомірною видачою листків непрацездатності.

Управлінням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Волинській області 13 березня цього року була проведена координаційна нарада з питань надання медичних та соціальних послуг, матеріального забезпечення застрахованих осіб та зниження рівня тимчасової непрацездатності за участю заступника голови обласної державної адміністрації С.Мишковець, представників сторін соціального партнерства від профспілок, роботодавців, управління охорони здоров’я обласної державної адміністрації та лікувально-профілактичних закладів області.

Нараду відкрила заступник голови Волинської обласної державної адміністрації Світлана Мишковець, яка зауважила, що ініційований управлінням виконавчої дирекції Фонду захід є своєчасним і має на меті скоординувати роботу органів Фонду, управління охорони здоров’я облдержадміністрації, медичних закладів щодо контролю за рівнем тимчасової непрацездатності в області та цільового використання коштів Фонду.

Начальник управління охорони здоров’я облдержадміністрації Ігор Ващенюк інформував про те, що в ході підготовки наради та з метою координації роботи з експертизи тимчасової непрацездатності у закладах охорони здоров’я наказом створена  група експертів управління охорони здоров’я за напрямом «Експертиза тимчасової непрацездатності», яку буде очолювати заступник головного лікаря з медичної частини та експертизи тимчасової непрацездатності обласної клінічної лікарні Людмила Ларіна.

Начальник управління виконавчої дирекції Фонду Сергій Ющак у своєму виступі окреслив ситуацію, яка склалась з витратами управління виконавчої дирекції Фонду на матеріальне забезпечення застрахованих осіб.  Інформував про фактичні витрати на виплату допомоги по тимчасовій непрацездатності, які у порівнянні з 2017 роком збільшились на 48,2 млн. грн., або на 43,7%, та повідомив, що загальна кількість оплачених за 2018 рік днів тимчасової непрацездатності порівняно з 2017 роком збільшилась на 7,6% і становить майже 840 тисяч.

Також він запропонував здійснити певні кроки, які нададуть можливість налагодити тісну та ефективну співпрацю із заступниками головних лікарів по експертизі тимчасової непрацездатності, головами МСЕКів, головами ЛКК закладів охорони здоров’я області.

Сергій Ющак звернувся до представників держави, роботодавців, профспілок та управління охорони здоров’я з проханням зосередити спільні зусилля на досягненні основної мети - щоб застрахована особа, яка дійсно потребує лікування, могла отримати матеріальне забезпечення за рахунок коштів Фонду своєчасно та в повному обсязі.

Крім того, в обговоренні проблем на координаційній нараді виступили заступник головного лікаря з медичної частини та експертизи тимчасової непрацездатності обласної клінічної лікарні Людмила Ларіна, головний лікар Волинського обласного бюро медико-соціальної експертизи Василь Тимощук, начальник Ківерцівського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Волинській області Ярослав Ковальчук.

На завершення наради, начальник управління виконавчої дирекції Фонду С.Ющак та начальник управління охорони здоров’я облдержадміністрації І.Ващенюк визначили пріоритетні напрямки співпраці, які будуть реалізовуватись першочергово.

 

Ковельське відділення управління виконавчої дирекції

Фонду соціального страхування України у Волинській області 

 

До уваги страхувальників!

 

       За І квартал 2019 року страхувальники, які мають заборгованість зі сплати страхових коштів до Фонду соціального страхування України, будуть подавати звіт до Фонду за новою формою.

      Правлінням Фонду соціального страхування України (далі – Фонд) прийнята постанова від 12.12.2018 №28 «Про деякі питання обліку заборгованості страхувальників зі сплати страхових коштів до Фонду соціального страхування України» (далі – постанова № 28), якою встановлено форму Звіту по заборгованості страхувальника зі сплати страхових коштів до Фонду соціального страхування України.Постанова № 28 набула чинності з 01 січня 2019 року.

      Починаючи зі звіту за І квартал 2019 року, страхувальники, які мають заборгованість зі сплати страхових коштів на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та/або на загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, щокварталу до 10 квітня, 10 липня, 10 жовтня, 15 січня, подають  до Ковельського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Волинській області  Звіт по заборгованості страхувальника зі сплати страхових коштів до Фонду соціального страхування України (далі – Звіт) до повного погашення заборгованості за формою, наведеною у додатку до постанови № 28.

      Тобто Звіт за І квартал 2019 року подається страхувальниками до 10 квітня 2019 року за своїм місцезнаходженням (місцем проживання) до відділення за адресою :                              cмт. Стара  Вижівка, вул.Соборності, 3а.

      У разі зміни місцезнаходження або місця проживання, що пов'язане зі зміною адміністративно-територіальної одиниці у звітному періоді, звітність за цей звітний період (з першого до останнього календарного числа звітного періоду) страхувальник подає до відділення робочого органу виконавчої дирекції Фонду, що відповідає новому місцезнаходженню (місцю проживання).

     При цьому зазначаємо, що у разі погашення страхувальником заборгованості зі сплати страхових коштів до Фонду до кінця звітного періоду, звітність до Фонду не подається.

                                                                                

                                                                       Начальник Ковельського відділення

                                                                       управління ВД ФСС України                                                                                                    у Волинській області

                                                                                                                                                  П.Дуда 

 

 

 

Увага: нещасний випадок!

 

    У 2018 році до Ковельського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Волинській області надійшло  11 повідомлень про нещасні випадки, в тому числі 1 – груповий із смертельним наслідком. У 10 випадках проведено розслідування, у ході яких встановлено обставини, причини, винних осіб, розроблено заходи щодо усунення причин настання нещасних випадків.

   Під час виконання робіт по кронуванню дерев працівник ТзОВ «КП «Верес» не скористався засобами індивідуального захисту (захисний шолом, запобіжний пояс) та випав з кошика автогідропідіймача на землю, отримавши при цьому важкі травми; у Ковельському УВКГ «Ковельводоканал» працівник для того, щоб вийти із адміністративного приміщення, використав пандус, на якому послизнувся та отримав закритий перелом правої ноги, поруч знаходилися сходи, які відповідають всім вимогам безпеки; під час прибирання свого робочого місця працівниця ТОВ «Ковельський хлібокомбінат» послизнулась на мокрій підлозі та впала, отримавши при цьому важку травму спини, причина – порушення вимог інструкцій з охорони праці;  сільський голова Білинської сільської ради, виходячи із адміністративного приміщення, оступилась на сходах, впала та отримала важку травму; два водії ФОП Мельник О.Т. загинули внаслідок ДТП, причиною настання нещасного випадку є порушення правил безпеки руху сторонньою особою; через незадовільний технічний стан засобів виробництва важкі травми отримала працівниця ТОВ «ВО «Ковельсільмаш» внаслідок падіння з висоти (кабіни мостового крана); через невиконання вимог інструкцій з охорони праці травмувався водій ФОП Козак В.К.; незастосувавши засоби індивідуального захисту, які були у наявності у потерпілого, працівник ПрАТ «Ковельське ШБУ №63» отримав важкі термічні опіки ніг; під час виконання польових робіт термічні опіки отримав працівник Голобського психоневрологічного інтернату, причина – невиконання вимог інструкцій з охорони праці; внаслідок падіння з висоти отримала травму руки працівниця ТОВ «Компанія Гелікон».

   Згідно із законодавством про соціальне страхування крім компенсації втраченого за період тимчасової непрацездатності заробітку, фінансування щомісячних страхових виплат і одноразових допомог, Фонд соціального страхування України фінансує потерпілим на виробництві витрати на медичну та соціальну допомогу.  

   Фондом соціального страхування України постійно проводиться цілеспрямована робота з профілактики виробничого травматизму та профзахворювань, надається всебічна допомога роботодавцям в організації роботи з охорони праці, моніторингу умов праці та усуненні загроз здоров’ю працівників.

 

                                                                                                   П. Поліщук

                                                            Страховий експерт з охорони праці

                                                            Ковельського відділення УВД ФСС

 

 

 

25.12.2015

  Обласні комунальні підприємства, установи та організації очікують на депутатську перевірку

   На другому пленарному засіданні першої сесії сьомого скликання Волинська обласна рада прийняла рішення про створення Тимчасової контрольної комісії з питань проведення перевірки діяльності підприємств, установ та організацій, які перебувають у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст Волинської області та затвердила Положення про діяльність цього органу.Комісію очолює представник політичної сили «Українське об'єднання патріотів - УКРОП». В’ячеслав Рубльов. Його заступником обрали свободівця Юрія Поліщука. Секретарем став представник «Батьківщини» Ігор Лех. Всього до комісії входить 11 депутатів обласної ради.

   Контрольна комісія забезпечує проведення перевірки діяльності підприємств, установ та організацій, які перебувають у спільній власності територіальних громад сіл, селищ міст Волинської області, здійснює контроль за додержанням зазначеними вище підприємствами, установами та організаціями в ході їх роботи законодавства України та локальних нормативно-правових актів. «Ваша комісія повинна приймати бізнес-плани від підприємств комунальної власності. Нехай вказують, скільки вони заробляють грошей. Якщо ж підприємства хочуть дотації з обласного бюджету, то повинні показати, якою буде рентабельність цих капіталовкладень. Просто так грошей не буде! Не працює підприємство, не заробляє грошей — закриваємо (якщо, звісно, воно не виконує соціальної функції). Будемо чекати кращих часів, щоб запустити підприємство, або ж продати його, коли піднімуться ринкові ціни. Сьогодні ж продавати нічого не можна", -- задає тон в роботі комісії голова обласної ради Ігор Палиця на першому засіданні.

  Наразі обласній громаді належить 101 суб'єкт обласної комунальної власності, серед них 27 госпрозрахункових підприємств, решта — бюджетні установи та організації. Повну інформацію про них можна знайти на офіційному сайті Волиньради в рубриці «Комунальна власність» (http://volynrada.gov.ua/communal).

 

 

09.02.2015

Щодо перезакладання документів погосподарського обліку

Головне управління статистики у порядку інформації повідомляє, що у 2015 році закінчується п’ятирічний термін дії основних документів погосподарського обліку, які закладатися станом на 1 січня 2011 року, - погосподарських книг, затверджених наказом Держкомстату України від 11.10.2010р. № 418.

У зв’язку з цим, у поточному році Держстатом буде переглянуто методологію організації та ведення погосподарського обліку, а також його інструментарій на наступні п’ять років.

Тому для пере закладання документів по господарського обліку на період 2016-2020 років пропонуємо при формуванні бюджетів сільських, селищних рад передбачити кошти на виготовлення документів по господарського обліку і/або їх роздрукування з електронних носіїв умовах ведення по господарського обліку в електронному вигляді, яке набуває дедалі більшого поширення.

Просимо також інформацію про перезакладання документів по господарського обліку розмістити на WEBсайті районної ради.

 

                                  (лист Держкомстату від 23.01.2015р. № 09-11/01/22)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

25/05/2014

Звернення

депутатів Старовижівської районної ради Волинської області  до в.о. Президента України Турчинова О. В., Прем’єр-міністра України Яценюка А. П., в.о. Міністра оборони України Коваля М. В. щодо вжиття невідкладних заходів для повноцінного матеріально-технічного забезпечення особового складу підрозділів Збройних Сил України, сформованих на території Волинської області, які перебувають на Сході України

 

 

Керуючись Конституцією України ми, депутати Старовижівської районної ради Волинської області, представники громадськості Волині, з огляду на трагічні події, що відбулися 22 травня 2014 року під містом Волноваха Донецької області, вимагаємо негайно   вжити невідкладних заходів щодо повноцінного матеріально-технічного та медичного  забезпечення військовослужбовців, мобілізованих до Збройних Сил України з території Волинської області.     

        Повернути у місця дислокації у мирний час військові підрозділи 51-ї окремої механізованої бригади, що дислокуються у м. Володимир-Волинську. Не направляти у зони конфліктів військовослужбовців Збройних Сил.

        Всім   задіяним військовослужбовцям Збройних Сил до антитерористичної операції встановити статус учасника бойових дій.

        Оприлюднити використання коштів, зібраних з громадян України на підтримку Збройних Сил України.

Вимагаємо особливу увагу звернути на забезпечення засобами особистого захисту, бронежилетами та шоломами.

Вимагаємо негайно порушити перед країнами-гарантами Будапештського Меморандуму про гарантії безпеки у зв’язку з приєднанням України, як незалежної держави, до Договору про нерозповсюдження ядерної зброї питання про оперативне надання сучасних індивідуальних засобів захисту для Української армії, мінімізувавши бюрократичні перешкоди для отримання такої допомоги.                 

Схвалено рішенням районної ради №40/3 від  24.05.2014  

 

 

 20/03/2014

МІНІСТРЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

ВІЙСЬКОГОВОГО КОМІСАРА

РАТНІВСЬКО-СТАРОВИЖІВСЬКОГО ОБ’ЄДНАНОГО

РАЙОННОГО ВІЙСЬКОВОГО КОМІСАРІАТУ

ПРО ОГОЛОШЕННЯ ЧАСТКОВОЇ МОБІЛІЗАЦІЇ

 

18.03.2014                                       смт Ратне                                           № 1

 

                   Указом виконуючого обов’язки Президента України від 17 березня 2014 року № 303/2014 оголошена часткова мобілізація.

                   З метою виконання Указу

НАКАЗУЮ:

 

                   1. Оголосити та провести часткову мобілізацію на території Ратнівського і Старовижівського районів. Всім генералам, адміралам, офіцерам, прапорщикам, мічманам, сержантам, солдатам та матросам запасу, які мешкають постійно на території  Ратнівського і Старовижівського районів, які мають мобілізаційне розпорядження або при отриманні персональної повістки військового комісаріату у визначені команди (партії), з’явитись в строк на пункти, вказані в їх мобілізаційних розпорядженнях або персональних повістках.

                   Військовозобов’язаним, тимчасово проживаючим на території Ратнівського і Старовижівського районів, негайно вибути до місця постійного проживання і прибути в пункти, вказані в їх мобілізаційних розпорядженнях, а при неможливості – в військовий комісаріат по місцю перебування на військовому обліку.

                   2. Генералам, адміралам, офіцерам, прапорщикам, мічманам, сержантам, солдатам та матросам запасу, які не мають на руках мобілізаційних розпоряджень і не отримали повісток з військового комісаріату, виїзд за межі Ратнівського і Старовижівського районів тимчасово обмежити.

                   3. Підлеглих до призову, відповідно до пункту один цього наказу, генерали, адмірали, офіцери, прапорщики, мічмани, сержанти, солдати та матроси  запасу при з’явленні по мобілізації зобов’язані мати при собі документи та особисті речі, вказані і в мобілізаційних розпорядженнях і в персональних повістках.

                   4. Підприємствам, установам та організаціям, незалежно від форм власності та відомчої підпорядкованості, звільнити військовозобов’язаних, які призиваються відповідно до пункті один цього наказу, від роботи та служби, провести з ними повний розрахунок, виплатити їм заробітну плату та забезпечити явку в строки та пункти вказані  в мобілізаційному розпорядженні або в персональних повістках.

                   5. Підприємствам, установам та організаціям, незалежно від форм власності та відомчої підпорядкованості доставити справну автотракторну, дорожньо-будівельну, підйомно-транспортну та іншу техніку в строки і в пункти згідно  нарядів військових комісаріатів.

                   Громадянам – власникам засобів транспорту доставити їх в строк і в пункти по вказівці військових комісаріатів.

                   6. Громадяни України, які не з’явились при мобілізації в указані строки і пункти та керівники підприємств, установ та організацій, незалежно від форм власності та відомчої підпорядкованості, а також власники засобів транспорту, які не поставили в установлені строки техніку по нарядах військових комісаріатів або перешкоджаючи своєчасному з’явленню громадян та поставки техніки при мобілізації несуть відповідальність згідно Закону.

                   7. Наказ оголосити і роз’яснити на підприємствах, установах та організаціях незалежно від форм власності та відомчої підпорядкованості.

 

 

 

Військовий комісар

Ратнівсько-Старовижівського комісаріату

 

підполковник                                                                                 Шинкарук В.П.

 

 

20.02.2014 р.

 Заява Старовижівської районної ради

щодо суспільно-політичної ситуації в Україні

Протистояння, яке сьогодні відбуваються в Україні між владою і українським народом, вбивства десятків і поранення сотень людей у Києві та інших містах України не можуть залишити байдужими нас, депутатів Старовижівської районної ради. Люди вийшли на Майдан за своє майбутнє, вони прагнуть кращої долі для нашої держави, кожного українця. Сьогодні за це вони заплатили своїм життям. Ми, депутати, Старовижівської районної ради, засуджуємо будь-які прояви насильства, які можуть зашкодити людині, її гідності та життю. Враховуючи небезпеку, яка нависла над Україною, її територіальною цілісністю та незалежністю, та у зв’язку із брутальним і цинічним порушенням громадянських прав під час жорстокої і кривавої розправи із мирними протестувальниками, ми вважаємо:

-   Президент України має відкликати війська та спецзагони міліції, не допустити вводу військ іноземних держав, зупинити криваве протистояння і  скласти із себе повноваження Президента;

-   в Україні мають одночасно пройти дострокові президентські та парламентські вибори;

-   політичну відповідальність за вбивства людей сьогодні разом із представниками верхівки влади та Партії регіонів несуть і звичайні члени цієї політичної партії, які проживають у нашому районі.

Разом із тим ми, депутати Старовижівської районної ради, звертаємося до: 

- народного депутата України Івахів С.П. з проханням прибути на найближчу сесію Старовижівської районної ради і висловити своє ставлення до суспільно-політичної ситуації в Україні;

- усіх мешканців району, котрі мають можливість,  підтримати мирні акції протесту в Києві своєю безпосередньою участю у цих мирних протестах, або шляхом наданням протестувальникам допомоги коштами, медикаментами, харчами, іншими найнеобхіднішими предметами;

- усього українського народу з проханням не допустити продовження війни в Україні, втрати її територіальної цілісності та незалежності.

 

 

27.09.2013 р.

Звернення Асоціації до Президента України В.Ф. Януковича щодо розгляду питання про видання Указу Президента України щодо затвердження Концепції реформи місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні

                                                 

                                     ПРЕЗИДЕНТОВІ УКРАЇНИВ.Ф. ЯНУКОВИЧУ

                            Вельмишановний Вікторе Федоровичу!

 

У листопаді минулого року в рамках головування України у Комітеті Міністрів Ради Європи за Вашою участю відбулися міжнародні муніципальні слухання «Розвиток належного врядування на місцевому та регіональному рівнях». За результатами зазначених слухань Президентом України перед Кабінетом Міністрів поставлено низку завдань з удосконалення місцевого самоврядування та територіальної організації влади.

Так, зокрема, пунктом 2 доручення Президента України від 25 січня 2012 року № 1-1/144 Уряду поставлено завдання підготувати та внести проект Указу Президента про затвердження плану заходів, спрямованих на реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні, передбачивши заходи з проведення експерименту щодо удосконалення моделі місцевого самоврядування на визначених територіях. Указом Президента України, від 12.03.2013 № 128 затверджено Національний план дій на 2013 рік щодо впровадження Програми економічних реформ на 2010 — 2014 роки «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава», пунктом 227.1. якого передбачено внесення Кабінетом Міністрів у березні 2013 року на розгляд Президента України проекту Указу Президента України про затвердження Концепції реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади.

Проект представленої Мінрегіоном на розгляд Кабінету Міністрів Концепції підготовлений за участю нашої та інших всеукраїнських асоціацій містить пропозиції щодо засад інституційного реформування як системи місцевого самоврядування, так і місцевих органів виконавчої влади, а також територіальної основи їх створення.

8 квітня 2013 року на засіданні Кабінету Міністрів було схвалено проект Указу Президента України «Про Концепцію реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні», 12 квітня 2013 року Прем’єр-міністр України на виконання рішення Ради регіонів від 02 квітня 2013 року доручив Мінрегіону разом із Державним фондом сприяння місцевому самоврядуванню в Україні, Координаційною радою з питань розвитку громадянського суспільства при Президентові України, регіональними радами з питань взаємодії місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування організувати додаткове обговорення

 

 

проекту Концепції серед територіальних громад та забезпечити аналіз і узагальнення його результатів.

За офіційними даними Мінрегіону було організовано публічне обговорення Концепції — проведено 26 засідань регіональних рад та понад 3865 інших заходів у 490 районах, у 178 містах обласного та 280 містах районного значення. Аналіз і узагальнення висловлених під час обговорення пропозицій до проекту свідчать про повну підтримку концептуальних положень проекту нормативного акта. Надалі зазначені пропозиції можуть бути використані під час розроблення проекту Плану заходів з реалізації Концепції реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні.

З урахуванням позитивних результатів обговорення Концепції, її послідовної підтримки з боку всеукраїнських асоціацій органів місцевого самоврядування, Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 7 червня ц.р. звернулось до Кабінету Міністрів з пропозицією подати проект Указу «Про Концепцію реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні» на розгляд Президента України.

Важливо підкреслити, що зазначений проект Концепції отримав досить високу оцінку вітчизняних й іноземних експертів, в тому числі Європейської комісії за демократію через право (Венеціанська комісія), представники якої відзначили відповідність Концепції вимогам Європейської Хартії місцевого самоврядування. Цей документ був також схвалений 21 червня 2013 року Конституційною Асамблеєю України і на його основі розроблено концептуальні положення щодо внесення відповідних змін до проекту Концепції внесення змін до Конституції України.

Питання розвитку місцевого самоврядування стало також предметом обговорення 03 липня ц.р. на засіданні Моніторингового комітету Конгресу місцевих та регіональних влад Ради Європи під час розгляду Звіту щодо стану місцевої та регіональної демократії в Україні. Зокрема, доповідачі з даного питання висловили переконання у тому, що для зміцнення місцевої та національної демократії в Україні і покращення ефективності реформ, які підуть за нею, першочерговими є здійснення певної реформи місцевого самоврядування, яка запровадила б нову систему стосунків між органами місцевого самоврядування і місцевими органами виконавчої влади, зміцнення власних ресурсів громад та удосконалення міжбюджетних відносин. У цьому контексті доповідачі із задоволенням відзначили факт заяви від 28 березня 2013 року Президента України про те, що реформа місцевого самоврядування є однією з найнагальніших реформ, яку має запроваджувати країна.

Отже, на погляд Асоціації, в Уряду є всі вмотивовані підстави, в тому числі й власне позитивне рішення, є всебічна підтримка даного питання органами місцевого самоврядування та їх асоціаціями, муніципальною громадськістю та відповідними інститутами Ради Європи для внесення на розгляд Президента України відповідного проекту Указу.

 

Ураховуючи зазначене, Українська асоціація районних та обласних рад висловлює свою підтримку проголошеним Президентом України намірам у проведенні реформ місцевого самоврядування і просить Вас, вельмишановний Вікторе Федоровичу, розглянути питання про видання Указу Президента України щодо схвалення Концепції реформи місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні.

Схвалено на розширеному засіданні Президії Української асоціації районних та обласних рад 8 липня 2013 року

 

 

 27.09.2013 р.

Витяг
з Концепції внесення змін до Конституції України
(схвалено 21 червня 2013 року Конституційною Асамблеєю)

Розділ XI
Місцеве самоврядування

1. Проблеми, які зумовлюють необхідність удосконалення конституційного регулювання у сфері місцевого самоврядування

За роки незалежності України закладалися правові, організаційні, матеріально-фінансові основи місцевого самоврядування. Попри це чинна конституційна модель місцевого самоврядування значною мірою є результатом намагань адаптувати загальнодемократичну соціальну цінність інституту місцевого самоврядування до політико-правових реалій, що існували на момент ухвалення Основного Закону України, у тому числі зі збереженням механізмів централізації влади на місцевому рівні. Модель місцевого самоврядування перехідного періоду значною мірою вичерпала свої функціональні можливості. Крім того, теорія та практика виявили також численні прогалини та недоліки у конституційно-правовій регламентації цієї моделі місцевого самоврядування.

Фундаментальною передовсім конституційною проблемою розвитку місцевого самоврядування є відсутність чіткої доктринальної основи цього політико-правового інституту, невизначеність його правової природи та перспективних напрямків розвитку. Це не дозволяє упродовж тривалого періоду часу належним чином окреслити вектори системно-структурної організації муніципальної влади, виокремити функціонально-компетенційну його сферу, вибудувати ефективний механізм взаємодії та контролю між органами державної влади і місцевого самоврядування. Імплементація положень Європейської хартії місцевого самоврядування у національне законодавство відбувається дуже повільно.

Не дивлячись на те, що основою місцевого самоврядування є територіальні громади механізми участі громадян, громад у здійсненні публічної влади на локальному рівні належним чином не врегульовані та не втілені повною мірою у муніципально-правову практику. Громадяни не мають дієвих інструментів контролю за діяльністю муніципальної влади та впливу на вирішення поточних місцевих проблем.

Конституційна модель системно-структурної організації муніципальної влади чітко окреслює основні її елементи та характер взаємовідносин між ними. Зберігаючи громіздкість та негнучкість системи, яка позбавлена ефективних внутрішньосистемних зв’язків, існуюча модель значно обмежує організаційну та економічну самостійність місцевого самоврядування, створює штучну залежність органів місцевого самоврядування від органів державної виконавчої влади.

2. Мета і завдання конституційної реформи у сфері місцевого самоврядування

Метою конституційної реформи є створення ефективної системи місцевого самоврядування, здатної гарантувати найвищу соціальну цінність людини, створити оптимальні умови для її життєзабезпечення та гармонійного розвитку, а також забезпечити комплексний та стабільний розвиток територіальних громад, районів та регіонів України на основі найповнішого використання їх потенціалу, збалансування і вирівнювання регіонального розвитку

3. Шляхи розв’язання проблеми

1. Приведення конституційно-правової основи місцевого самоврядування у відповідність із документами Ради Європи та Європейського Союзу, насамперед Європейської хартії місцевого самоврядування та відповідних протоколів до неї, які визначають поняття та принципи місцевого самоврядування, регіональної політики і розвитку; створення конституційно-правових засад формування дієздатних та самодостатніх територіальних громад; формування конституційно-правових умов для реалізації невід’ємного права членів територіальних громад на участь у здійсненні місцевого самоврядування; оптимізація конституційної моделі системно-структурної організації публічної влади на місцевому рівні; посилення конституційних гарантій правової, організаційної та матеріально-фінансової самостійності місцевого самоврядування.

Місцеве самоврядування має визначатися як не лише право, але й спроможність територіальної громади самостійно або під відповідальність органів та посадових осіб місцевого самоврядування здійснювати регулювання і управління суспільними справами місцевого значення в межах, визначених Конституцією і законами України.

2. Конституційне закріплення засад муніципального дуалізму, що констатує можливість органів місцевого самоврядування вирішувати як питання місцевого значення, так і брати участь у розв’язанні державних справ шляхом виконання делегованих повноважень. Це забезпечить імплементацію положень Європейської хартії місцевого самоврядування та конституювання національних традицій розвитку місцевого самоврядування, а також надасть можливість поєднати визначені Європейською Хартією принципи децентралізації публічної влади та субсидіарності у функціонально-компетенційному механізмі здійснення місцевого самоврядування.

3. Перегляд конституційно визначеного обсягу компетенції територіальних громад у напрямку її розширення предметами відання, що забезпечують задоволення життєво важливих потреб громад. Закріплення принципів субсидіарності, повноти повноважень місцевого самоврядування; визначення пріоритету повноважень органів місцевого самоврядування перед повноваженнями місцевих органів виконавчої влади у разі конкурування компетенції цих органів. Посилення конституційно-правового визначення ролі органів місцевого самоврядування як суб’єктів, відповідальних за вироблення й реалізацію місцевої політики, програм місцевого розвитку, закріплення головних повноважень цих органів. Закріплення положення про те, що територіальні громади приймають статути у порядку, визначеному законом.

4. Закріплення базового переліку форм безпосередньої демократії, які можуть використовуватися членами територіальних громад на місцевому рівні. Гарантування проведення консультацій з органами місцевого самоврядування під час прийняття органами державної влади рішень, які безпосередньо стосуються питань, віднесених до відання місцевого самоврядування; конституювання права органів місцевого самоврядування на співробітництво (партнерство), а також об’єднання з метою ефективного здійснення своїх повноважень, захисту прав та інтересів територіальних громад, сприяння місцевому та регіональному розвитку.

5. Розширення конституційно-правової регламентації добровільного об’єднання територіальних громад, надання права утворювати об’єднані територіальні громади не лише сільським, а й іншим громадам, що мають єдиний адміністративний центр. При цьому добровільне об’єднання територіальних громад може утворюватися в порядку, визначеному законом, з урахуванням думки територіальних громад, а також історично сформованої спільності соціально-економічної інфраструктури громад, наявності умов і можливостей для надання населенню публічних послуг на рівні, не нижчому гарантованого державними стандартами, забезпечення належного функціонування місцевого самоврядування; врахування у конституційних положеннях особливостей інституційної системи муніципальної влади у таких об’єднаннях.

6. Уточнення конституційного визначення щодо делегування органам місцевого самоврядування окремих повноважень органів виконавчої влади. Встановлення, що здійснення державних делегованих повноважень покладається на виконавчі органи місцевого самоврядування.

7. Забезпечення конституційних гарантій організаційної самостійності місцевого самоврядування, визнання за місцевими радами права самостійно визначати систему, структуру власних виконавчих органів, загальну чисельність апарату ради та її виконавчих органів, обсяг видатків на їх утримання в межах коштів місцевого бюджету; відображення принципу підконтрольності та підзвітності виконавчих органів місцевого самоврядування відповідним радам.

Встановлення на конституційному рівні повноваження міських рад вирішувати питання не лише організації управління районами у місті, але й утворення, реорганізації та ліквідації таких районів

8. Формування повної організаційної системи місцевого самоврядування на районному та обласному рівнях; надання обласним та районним радам повноважень утворювати власні виконавчі органи.

9. Закріплення конституційних засад формування самодостатніх територіальних громад і територіальних спільнот, спроможних самостійно, в повному обсязі і на рівні гарантованих державою соціальних стандартів вирішувати питання, віднесені до їх відання, на підставі достатньої матеріально-фінансової основи. Закріплення вимоги відповідності фінансових ресурсів функціям та повноваженням місцевого самоврядування, що має стосуватися як власних, так і делегованих повноважень органів місцевого самоврядування, кожні з яких повинні забезпечуватися за рахунок відповідних бюджетних асигнувань.

10. Конституційне гарантування самостійної економічної основи діяльності суб’єктів місцевого самоврядування районного та обласного рівнів. Визначити основні повноваження районних і обласних рад щодо управління комунальною власністю територіальних спільнот; передбачити, що районні, обласні ради вирішують відповідно до закону питання щодо використання природних ресурсів місцевого значення, що перебувають у комунальній власності територіальних спільнот. Гарантувати самостійну бюджетно-фінансову основу органів місцевого самоврядування районного та обласного рівнів.

11. Надання органам місцевого самоврядування права звертатися до Конституційного Суду України з конституційним поданням щодо конституційності законів, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, правових актів Верховної Ради Автономної Республіки Крим з питань, які стосуються місцевого самоврядування, захисту прав та інтересів територіальних громад.

12. Розширення конституційно-правового регулювання статусу органів самоорганізації населення, зокрема, визначення органів самоорганізації населення як однієї з форм участі членів територіальних громад у вирішенні питань місцевого значення та складової системи місцевого самоврядування, закріплення можливості створення одноосібної форми самоорганізації населення, на територіях, на яких не створені органи місцевого самоврядування; гарантування обов’язковості передачі органам самоорганізації населення коштів, матеріально-технічних та інших ресурсів, необхідних для здійснення повноважень; закріплення контролю відповідних рад за виконанням переданих органам самоорганізації населення повноважень.

13. Доповнення частини третю статті 140 Конституції України положенням про те, що місцеве самоврядування здійснюється територіальною громадою в порядку, встановленому законом, безпосередньо, через органи місцевого самоврядування: сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи, а також через органи самоорганізації населення.

14. Визначення конституційних засад державного контролю за діяльністю органів місцевого самоврядування відповідно до положень Європейської Хартії місцевого самоврядування. Зміна правового статусу місцевих державних адміністрацій, позбавлення їх функцій місцевого самоврядування та трансформування у контрольно-наглядові органи з підпорядкуванням Президенту України. Ці органи мають зосередити свою діяльність на чітко визначеному колі державних питань. Виключення конституційних норм щодо підзвітності і підконтрольності місцевих державних адміністрацій районним і обласним радам, а також права останніх висловити недовіру голові місцевої державної адміністрації.

15. Встановлення, що в містах із спеціальним статусом – Києві та Севастополі діє місцеве самоврядування, місцеві державні адміністрації відповідно до спеціальних законів.

 

16. Встановлення обов’язковості з’ясування та врахування думки територіальної громади села, селища, міста або територіальної спільноти району, області з приводу зміни меж адміністративно-територіальної одиниці у порядку, визначеному законом.

 

 


ПРЕС-РЕЛІЗ

03.10.2012 р.

2 жовтня у смт Стара Вижівка, в приміщенні Старовижівської районної ради відбувся семінар-навчання за підсумками реалізації проекту «Від озеленення території – до здорового способу життя!»

Захід був організований Старовижівською районною радою і ГО «Центр місцевого розвитку «Старовижівські перспективи» за підтримки Всеукраїнського благодійного фонду «Крона».

Головою Старовижівської районної ради В.С. Лисюк було презентовано хід виконання проекту «Від озеленення території – до здорового способу життя!», який реалізовувався у смт Старій Вижівці протягом шести місяців, висвітлено проблеми, які виникали у процесі його підготовки і виконання та отримані результати.

На семінарі виступили також представники громадських організацій, які повідомили про свої ініціативи, пов’язані з популяризацією екологічної культури та здорового способу життя. Обговорення відбувалось в контексті обміну досвідом та ідеями щодо посилення ролі територіальних громад у вирішенні існуючих проблем з використанням місцевих можливостей.

Усі учасники семінару підтвердили своє бажання підтримувати ініціативи, спрямовані на активізацію місцевих громад.

***

Коротка інформація про проект. Метою проекту «Від озеленення території – до здорового способу життя!», що здійснювався за підтримки Всеукраїнського благодійного фонду «Крона» було покращення екологічної ситуації в Старовижівському районі шляхом озеленення території, підвищення екологічної свідомості жителів району, популяризації здорового способу життя, розвитку фізичної культури та спорту, туристичної галузі Старої Вижівки.


   

 

  Звернення голови обласної ради до волинян

 Дорогі волиняни!

Щороку завдяки вашій добрій волі нам вдається суттєво допомогти обласним медичним закладам із заготівлею картоплі та інших овочів. Для наших лікарень та диспансерів потрібно понад три з половиною сотні тон цих продуктів. Закупити стільки картоплі за власний кошт наші лікарняні заклади змоги не мають, але великій волинській родині під силу підсобити їм у цьому. Тому просимо вас і цьогоріч проявити своє милосердя та долучитися до хорошої справи.
     Засвідчую щиру повагу до вас - хороших і щедрих господарів. Шаную вашу працю і горджуся тим, що маю за честь жити серед таких мудрих, милосердних і справедливих людей. Бажаю вам погожої осені та при гарному здоров'ї зібрати цьогорічний врожай. Нехай Бог і волинська земля віддячують сторицею за вашу доброту.
    З повагою, голова обласної ради Володимир Войтович

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА ДОВІДКА
про діяльність Української асоціації районних та обласних рад за травень-липень 2013 року

ЗАХОДИ АСОЦІАЦІЇ


31 липня 2013 року, за участі Віце-прем'єр-міністра України Олександра Вілкула відбувся круглий стіл «Проект Концепції реформи місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні: шляхи впровадження». Метою заходу був аналіз ходу проведення громадського обговорення проекту Концепції реформи місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні. Організатором круглого столу виступила Українська асоціація районних та обласних рад. За результатами роботи Круглого столу були схвалені рекомендації (додається).
Рекомендації
круглого столу «Проект Концепції реформи місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні: шляхи впровадження»
Учасники круглого столу, заслухавши інформацію про результати громадського обговорення проекту Концепції реформи місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні, організованого Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, Державним фондом сприяння місцевому самоврядуванню в Україні, Всеукраїнськими асоціаціями органів місцевого самоврядування, громадськими організаціями, та обговоривши питання щодо додаткових завдань інформаційно-просвітницької роботи з роз'яснення положень Концепції, шляхи їх імплементації в законодавство України, зокрема внесення відповідних змін в розділ місцевого самоврядування Конституції України, рекомендують:
1. Кабінету Міністрів України, Міністерству регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України вжити додаткових заходів для завершення процесу попереднього обговорення проекту Концепції реформи місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні та внесення відповідного проекту Указу Президента України про затвердження Концепції на розгляд Президента України.
2. Вважати доцільним Верховній Раді Автономної Республіки Крим, обласним, районним, міським, селищним, сільським радам продовжити практичну роботу із роз'яснення та популяризації положень Концепції реформи місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні і проекту Концепції внесення змін до Конституції України в частині місцевого самоврядування серед територіальних громад, депутатів місцевих рад, муніципальної громадськості і ухвалити відповідні резолюції з даного питання та надіслати їх на адресу Мінрегіону, відповідних всеукраїнських асоціацій до 1 вересня 2013 року для узагальнення.
3. Всеукраїнським асоціаціям органів місцевого самоврядування, недержавним експертно-аналітичним інституціям, що займаються проблематикою місцевого самоврядування та територіальної організації влади, надати експертну підтримку органам місцевого самоврядування в процесі обговорення, роз'яснення та популяризації положень проекту Концепції, зокрема з підготовки та розповсюдження відповідних друкованих, електронних, ефірних інформаційно-роз'яснювальних матеріалів.
4. Кабінету Міністрів України, з метою сприяння в проведенні інформаційно- просвітницької кампанії із популяризації Концепції в процесі обговорення та подальшої її імплементації на національному, регіональному та місцевому рівнях, проведенні реформи місцевого самоврядування, доручити відповідним центральним органам виконавчої влади опрацювати питання щодо звернення до міжнародних програм науково-технічної допомоги, які реалізують проекти в Україні про можливість залучення додаткових ресурсів на зазначені цілі.
5. Звернутись до Голови Верховної Ради України В. В. Рибака з пропозицією про включення до порядку денного чергового засідання Консультативно-дорадчої ради з питань місцевого самоврядування питання проекту Концепції реформи місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні, а також редакції розділу проекту Концепції внесення змін до Конституції України в частині місцевого самоврядування.
6. Звернутись до Міжфракційного депутатського об'єднання Верховної Ради України «За розвиток місцевого самоврядування» з проханням провести спільне засідання з Всеукраїнськими асоціаціями органів місцевого самоврядування (Радою Національного конгресу) для обговорення актуальних питань реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні.
7. Запропонувати Всеукраїнським асоціаціям органів місцевого самоврядування провести розширене засідання Ради Національного конгресу місцевого самоврядування для обговорення актуальних питань регіонального розвитку та реформування місцевого самоврядування, а також спільних завдань асоціацій в підтримці реформи місцевого самоврядування в Україні.
Прийнято учасниками круглого столу «Проект Концепції реформи місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні: шляхи впровадження», м.Київ, 31 липня 2013 року.
ЗАСІДАННЯ ПРЕЗИДІЇ АСОЦІАЦІЇ
8 липня 2013 року у м. Ялта, під головуванням президента Асоціації, голови Харківської обласної ради С.І. Чернова відбулося розширене засідання Президії Асоціації, на якому було розглянуто низку важливих та актуальних питань, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування, діяльності Асоціації та ухвалено відповідні рішення:
1. Про редакцію розділу проекту Концепції внесення змін до Конституції України в частині місцевого самоврядування.
З метою удосконалення конституційних засад проекту Концепції внесення змін до Конституції України в частині місцевого самоврядування, організації та функціонування системи місцевого самоврядування в Україні, розглянувши пропозиції до редакції розділу проекту Концепції внесення змін до Конституції України в частині місцевого самоврядування, схвалені 21 червня 2013 року Конституційною Асамблеєю, Президія вирішила:
1. Взяти до відома інформацію члена Конституційної Асамблеї, президента Асоціації, голови Харківської обласної ради Чернова С.І. про результати роботи Конституційної Асамблеї.
2. Запропонувати Верховній Раді Автономної Республіки Крим, обласним, районним радам провести обговорення редакції розділу проекту Концепції внесення змін до Конституції України в частині місцевого самоврядування та внести свої пропозиції до 1 вересня 2013 року.
3. Запропонувати Асоціації міст України, Асоціації сільських та селищних рад провести засідання Ради Національного конгресу місцевого самоврядування, на якому розглянути проект Концепції внесення змін до Конституції України в частині місцевого самоврядування.
4. Секретаріату Асоціації узагальнити надані органами місцевого самоврядування пропозиції для подання їх на розгляд Ради Національного конгресу місцевого самоврядування.
2. Про Звернення до Президента України, Кабінету Міністрів України щодо проекту Указу про затвердження Концепції реформи місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні.
З метою прискорення вирішення актуальних питань розвитку місцевого самоврядування, приведення нормативної бази у відповідність з положеннями Європейської Хартії місцевого самоврядування, а також розглянувши результати проведення громадського обговорення проекту Концепції реформи місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні (далі - Концепції^ враховуючи позицію органів місцевого самоврядування та громадськості щодо схвалення концептуальних положень проекту акта, Президія вирішила:
1. Схвалити Звернення Української асоціації районних та обласних рад до Президента України В. Ф. Януковича з проханням розглянути питання про видання Указу Президента України щодо затвердження Концепції реформи місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні (додається).
2. Продовжити роз'яснення та популяризацію положень проекту Концепції серед територіальних громад, депутатів місцевих рад і запропонувати Верховній Раді Автономної Республіки Крим, обласним, районним радам ухвалити відповідні резолюції з даного питання та надіслати їх на адресу Секретаріату Асоціації до 1 вересня 2013 року для узагальнення.
3. Звернутись до Голови Верховної Ради України В. В. Рибака з пропозицією про включення до порядку денного чергового засідання Консультативної ради з питань місцевого самоврядування питання про Концепцію реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні.
4. Звернутись до Міжфракційного депутатського об'єднання «За розвиток місцевого самоврядування» з проханням провести спільне засідання з Українською асоціацією районних та обласних рад для обговорення актуальних питань місцевого та регіонального розвитку.
5. Запропонувати Асоціації міст України, Асоціації сільських та селищних рад провести засідання Ради Національного конгресу місцевого самоврядування, для обговорення актуальних питань регіонального розвитку та реформування місцевого самоврядування.
6. Доручити Секретаріату Асоціації направити зазначене Звернення до Адміністрації Президента України і звернутись до Кабінету Міністрів України з пропозицією внести відповідний проект Указу на розгляд Президента України.

ЗВЕРНЕННЯ АСОЦІАЦІЇ до Президента України В.Ф. Януковича щодо розгляду питання про видання Указу
Президента України щодо затвердження Концепції реформи місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні
ПРЕЗИДЕНТОВІ УКРАЇНИ В.Ф. ЯНУКОВИЧУ
Вельмишановний Вікторе Федоровичу!
У листопаді минулого року в рамках головування України у Комітеті Міністрів Ради Європи за Вашою участю відбулися міжнародні муніципальні слухання «Розвиток належного врядування на місцевому та регіональному рівнях». За результатами зазначених слухань Президентом України перед Кабінетом Міністрів поставлено низку завдань з удосконалення місцевого самоврядування та територіальної організації влади.
Так, зокрема, пунктом 2 доручення Президента України від 25 січня 2012 року № 1- 1/144 Уряду поставлено завдання підготувати та внести проект Указу Президента про затвердження плану заходів, спрямованих на реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні, передбачивши заходи з проведення
експерименту щодо удосконалення моделі місцевого самоврядування на визначених територіях. Указом Президента України, від 12.03.2013 № 128 затверджено Національний план дій на 2013 рік щодо впровадження Програми економічних реформ на 2010 — 2014 роки «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава», пунктом 227.1. якого передбачено внесення Кабінетом Міністрів у березні 2013 року на розгляд Президента України проекту Указу Президента України про затвердження Концепції реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади.
Проект представленої Мінрегіоном на розгляд Кабінету Міністрів Концепції підготовлений за участю нашої та інших всеукраїнських асоціацій містить пропозиції щодо засад інституційного реформування як системи місцевого самоврядування, так і місцевих органів виконавчої влади, а також територіальної основи їх створення.
8 квітня 2013 року на засіданні Кабінету Міністрів було схвалено проект Указу Президента України «Про Концепцію реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні», 12 квітня 2013 року Прем'єр-міністр України на виконання рішення Ради регіонів від 02 квітня 2013 року доручив Мінрегіону разом із Державним фондом сприяння місцевому самоврядуванню в Україні, Координаційною радою з питань розвитку громадянського суспільства при Президентові України, регіональними радами з питань взаємодії місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування організувати додаткове обговорення проекту Концепції серед територіальних громад та забезпечити аналіз і узагальнення його результатів.
За офіційними даними Мінрегіону було організовано публічне обговорення Концепції — проведено 26 засідань регіональних рад та понад 3865 інших заходів у 490 районах, у 178 містах обласного та 280 містах районного значення. Аналіз і узагальнення висловлених під час обговорення пропозицій до проекту свідчать про повну підтримку концептуальних положень проекту нормативного акта. Надалі зазначені пропозиції можуть бути використані під час розроблення проекту Плану заходів з реалізації Концепції реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні.
З урахуванням позитивних результатів обговорення Концепції, її послідовної підтримки з боку всеукраїнських асоціацій органів місцевого самоврядування, Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 7 червня ц.р. звернулось до Кабінету Міністрів з пропозицією подати проект Указу «Про Концепцію реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні» на розгляд Президента України.
Важливо підкреслити, що зазначений проект Концепції отримав досить високу оцінку вітчизняних й іноземних експертів, в тому числі Європейської комісії за демократію через право (Венеціанська комісія), представники якої відзначили відповідність Концепції вимогам Європейської Хартії місцевого самоврядування. Цей документ був також схвалений 21 червня 2013 року Конституційною Асамблеєю України і на його основі розроблено концептуальні положення щодо внесення відповідних змін до проекту Концепції внесення змін до Конституції України.
Питання розвитку місцевого самоврядування стало також предметом обговорення 03 липня ц.р. на засіданні Моніторингового комітету Конгресу місцевих та регіональних влад Ради Європи під час розгляду Звіту щодо стану місцевої та регіональної демократії в Україні. Зокрема, доповідачі з даного питання висловили переконання у тому, що для зміцнення місцевої та національної демократії в Україні і покращення ефективності реформ, які підуть за нею, першочерговими є здійснення певної реформи місцевого самоврядування, яка запровадила б нову систему стосунків між органами місцевого самоврядування і місцевими органами виконавчої влади, зміцнення власних ресурсів громад та удосконалення міжбюджетних відносин. У цьому контексті доповідачі із задоволенням відзначили факт заяви від 28 березня 2013 року Президента України про те, що реформа місцевого самоврядування є однією з найнагальніших реформ, яку має запроваджувати країна.
Отже, на погляд Асоціації, в Уряду є всі вмотивовані підстави, в тому числі й власне позитивне рішення, є всебічна підтримка даного питання органами місцевого самоврядування та їх асоціаціями, муніципальною громадськістю та відповідними інститутами Ради Європи для внесення на розгляд Президента України відповідного проекту Указу.
Ураховуючи зазначене, Українська асоціація районних та обласних рад висловлює свою підтримку проголошеним Президентом України намірам у проведенні реформ місцевого самоврядування і просить Вас, вельмишановний Вікторе Федоровичу, розглянути питання про видання Указу Президента України щодо схвалення Концепції реформи місцевого самоврядування та територіальної організації' влади в Україні.
Схвалено на розширеному засіданні Президії' Української асоціації районних та обласних рад 8 липня 2013 року
3. Про результати засідання Моніторингового комітету Конгресу місцевих і регіональних влад Ради Європи.
Заслухавши інформацію президента Асоціації, голови Харківської обласної ради Чернова С.І. про результати засідання Моніторингового комітету Конгресу місцевих та регіональних влад Ради Європи, що відбулося 3-5 липня 2013 року в м. Тбілісі (Грузія), зокрема, в частині Звіту доповідачів зазначеного Комітету щодо стану місцевої та регіональної демократії в Україні, Президія вирішила:
1. Інформацію взяти до відома.
2. Доручити Секретаріату Асоціації, після надходження офіційного Звіту Моніторингового комітету Конгресу місцевих та регіональних влад Ради Європи щодо стану місцевої та регіональної демократії в Україні:
2.1. Забезпечити його оприлюднення на сайті Асоціації;
2.2. Внести пропозиції щодо шляхів вирішення порушених у Звіті та рекомендаціях проблемних питань для їх розгляду на засіданні Правління Асоціації.
4. Про проект Закону про внесення змін до ст. 288 та підрозділу 6 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України (щодо орендної плати за водогосподарські об'єкти).
Розглянувши проект Закону (реєстр. № 2384а від 20.06.2013,) про внесення змін до статті 288 та підрозділу 6 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України (щодо орендної плати за водогосподарські об'єкти) та враховуючи важливість запропонованих змін для забезпечення комплексного використання земельних ділянок із розташованими на них водними об'єктами, технологічних водойм, інших виробничих будівель і споруд та запровадження збалансованої орендної плати за їх користування, Президія вирішила:
1. Звернутись до Голови Верховної Ради України В. В. Рибака з проханням розглянути можливість прискорення розгляду та прийняття Верховною Радою України зазначеного законопроекту.
2. Звернутись до Міжфракційного депутатського об'єднання «За розвиток місцевого самоврядування» з проханням підтримати зазначений законопроект.
3. Доручити постійній Комісії Асоціації з питань економічного розвитку, комунальної власності та земельних відносин (Пелих В.Г.) розглянути питання щодо удосконалення критеріїв віднесення водних об'єктів до об'єктів загальнодержавного або місцевого значення та подати відповідні пропозиції.
4. Доручити Секретаріату Асоціації направити дане рішення до Верховної Ради України.
5. Про стан фінансування Всеукраїнського конкурсу проектів та програм місцевого самоврядування
Заслухавши інформацію віце-президента Асоціації з питань місцевого самоврядування та адміністративно-територіального устрою, голови Вінницької обласної ради Татусяка С.П. про стан фінансування органів місцевого самоврядування — переможців Всеукраїнського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування, Президія вирішила:
1. Схвалити Звернення до Кабінету Міністрів України щодо фінансування проектів — переможців Всеукраїнського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування (додається).
ПРЕМ'ЄР-МІНІСТРУ УКРАЇНИ М.Я. АЗАРОВУ
Вельмишановний Миколо Яновичу І
Всеукраїнський конкурс проектів та програм розвитку місцевого самоврядування (далі - Конкурс) став дієвим механізмом у здійсненні державної політики щодо розвитку місцевого самоврядування. 2013 рік є ювілейним — 10-м роком функціонування Конкурсу, який за цей час став підтвердженням практичної підтримки з боку держави спільних ініціатив органів місцевого самоврядування та територіальних громад.
Проведення Конкурсу на сучасному етапі його розвитку повністю корелюється з Програмою економічних реформ на 2010-2014 роки «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава», задекларованих цілей Президентом України Віктором Федоровичем Януковичем цілями щодо підтримки розвитку місцевого самоврядування та управління регіональним розвитком в Україні.
Завдяки постійній увазі Уряду, Конкурс став важливим політичним механізмом влади, оскільки реально об'єднав зусилля громади і держави, органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування для вирішення конкретних проблем на місцях. Шляхом реалізації в регіонах проектів - переможців Конкурсу стабільно формується суспільна позитивна думка щодо ролі держави у цьому процесі.
Разом із цим, у 2013 році функціонування Конкурсу поставлене під загрозу, оскільки Законом України «Про Державний бюджет України на 2013 рік» не передбачено фінансування проектів — переможців Конкурсу 2012 року. Станом на 1 липня 2013 року державна субвенція для фінансування проектів - переможців Конкурсу 2012 року відсутня.
Поряд із цим для розв'язання актуальних проблем регіонального розвитку у рамках реалізації проектів - переможців Конкурсу 2012 року місцевими бюджетами заплановано виділення у 2013 році 44,9 млн. гривень та передбачено залучення коштів організацій- партнерів у розмірі 18,9 млн. гривень.
Відмова від фінансування з державного бюджету проектів - переможців Конкурсу не лише унеможливлює реалізацію самих проектів, оскільки автоматично втрачається зведений ресурс у розмірі 63,8 млн. гривень, а й може спричинити недовіру у відносинах держави і місцевого самоврядування та знівелювати напрацьовані роками державні механізми підтримки кращих практик регіонального розвитку та реалізації започаткованих реформ.
Ураховуючи зазначене, а також те, що неодноразові звернення з даного питання органів місцевого самоврядування та їх всеукраїнських асоціацій не дали позитивних результатів, просимо Вашого, вельмишановний Миколо Яновичу, особистого втручання і вжиття вичерпних заходів для вирішення питання виділення у 2013 році субвенції з державного бюджету у розмірі 45,0 млн. гривень для фінансування проектів - переможців Конкурсу минулого року, погашення кредиторської заборгованості - 4,524 млн. гривень з фінансування проектів 2011 р., які були реалізовані у 2012 році.
У разі не вирішеності зазначених питань не тільки буде зірвано фінансування проектів - переможців Конкурсу минулого року, але й поставлено під сумнів доцільність підведення підсумків і визначення Радою Конкурсу переможців конкурсного відбору 2013 року, що має відбутись вже у липні поточного року.
Схвалено на розширеному засіданні Президії Української асоціації районних та обласних рад 8 липня 2013 р.
7. Про проведення наради-семінару для представників органів місцевого самоврядування.
Розглянувши надану Секретаріатом Асоціації інформацію про підготовку до щорічної наради-семінару для представників органів місцевого самоврядування, Президія вирішила:
1. Підтримати пропозицію про проведення наради-семінару для представників органів місцевого самоврядування у другій декаді вересня 2013 року.
2. Доручити Секретаріату Асоціації узгодити місце проведення, проект програми наради-семінару та організувати його підготовку.
НОРМОТВОРЧА РОБОТА АСОЦІАЦІЇ
Нормотворча робота Асоціації полягала в проведенні експертизи, обговоренні членами Асоціації, підготовці пропозицій щодо проектів нормативних актів, які вносились на розгляд Кабінету Міністрів, профільних Комітетів Верховної Ради України а також розроблялися центральними органами виконавчої влади.
1. Перелік основних проектів та чинних нормативно-правових актів, які опрацьовувались в Асоціації і по яких було надано висновки профільним комітетам Верховної Ради України:
• Проект Закону «Про місцевий референдум» (реєстр. № 0867 від 12.12.2012). Представники Асоціації неодноразово брали участь у засіданнях робочої групи з підготовки цього законопроекту до другого читання.
• Проект Закону про внесення змін до статті 90 Бюджетного кодексу України (щодо включення видатків на деякі загальноосвітні навчальні заклади до видатків бюджету Автономної Республіки Крим та обласних бюджетів) (реєстр. № 2087 від 24.01.2013). Висновком Асоціації законопроект підтримано.
• Проект Постанови Верховної Ради України про впровадження мораторію на закриття навчальних закладів системи загальної середньої освіти, розташованих у сільській місцевості (реєстр. № 2367 від 21.02.2013). Висновком Асоціації не підтримано проект Постанови.
• Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення якісним харчуванням учнів молодших класів (початкових класів або 1-4 класів) у державних та комунальних загальноосвітніх навчальних закладах (реєстр. № 2867 від 18.04.2013). Висновком Асоціації підтримано запропоновані зміни.
• Проект Закону про внесення змін до Глави 14 Бюджетного кодексу України (щодо фінансування позашкільної освіти) (реєстр. № 2490 від 07.03.2013). Висновком Асоціації з внесенням доповнень підтримано запропоновану редакцію законопроекту
• Проект Закону про внесення змін до статті 34 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" (щодо пропозицій спеціально уповноваженого органу) (реєстр. № 0934 від 12.12.2012). Висновок Асоціації направлено голові Міжфраційного депутатського об'єднання «За розвиток місцевого самоврядування» Карташову Є.Г та почесному Президенту Асоціації Тихонову В.М. про неприпустимість ухвалення цього проекту Закону.
• Проект Закону про внесення змін до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" (щодо присвоєння поштової адреси об'єктам нерухомого майна) (реєстр. № 2507 від 11.03.2013). Висновком Асоціації підтримано проект закону.
• Проект Закону про внесення змін до статті 288 та підрозділу 6 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України (щодо орендної плати за водогосподарські об'єкти) (реєстр. № 2384а від 20.06.2013). Висновком Асоціації підтримано проект закону.
2. Перелік основних проектів та чинних нормативно-правових актів, які опрацьовувались в Асоціації і по яких було надано висновки відповідним центральним органам виконавчої влади - головним розробникам:
• Проект Указу Президента України про затвердження Концепції реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади в України. Асоціацією неодноразово вносилися пропозиції Мінрегіону до проекту Концепції. Представники Асоціації брали активну участь на стадії розробки проекту Концепції та експертизи перед внесенням на розгляд Кабінету Міністрів України.
• Концепція змін до Конституції України в частині місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні. Асоціацією організовано обговорення проекту, розглянуто на засіданні Президії 8.07.2013 року та ухвалено відповідне рішення.
• Проект постанови Кабінету Міністрів України про затвердження Державної Стратегії регіонального розвитку України на період до 2020 року. Асоціацією організовано обговорення та надано пропозиції Мінекономрозвитку до проекту Стратегії.
• Проект розпорядження Кабінету Міністрів України «Про затвердження плану заходів на 2014 рік щодо реалізації Державної стратегії регіонального розвитку на період до 2015 року». Оскільки проект Плану заходів не передбачає чітких заходів, обсягів і джерел фінансування, індикаторів результативності виконання запланованих заходів, що унеможливлює розроблення інвестиційних програм (проектів) спрямованих на розвиток регіонів, що перетворює його в декларацію цілей, висновок Асоціації - проект потребує доопрацювання, про що повідомлено Мінекономрозвитку
• Проект Закону України «Про внесення зміни до статті 12 Закону України «Про політичні партії в Україні». Асоціація підтримала законопроект і надіслала свій висновок до Нацдержслужби.
• Проект Закону України «Про внесення зміни до статті 14 Закону України «Про асоціації органів місцевого самоврядування». Асоціація не підтримала зазначений законопроект і надіслала свій висновок до Нацдержслужби.
• Проект розпорядження Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до плану заходів на період до 2014 року щодо реалізації Концепції реформування системи підвищення кваліфікації державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад». Асоціація підтримала проект розпорядження і надіслала свій висновок до Нацдержслужби.
• 3 урахуванням доручення Кабінету Міністрів України від 28.05.2013 № 13855/29/1-13 надано Нацдержслужбі пропозиції щодо реалізації Концепції реформування системи підвищення кваліфікації державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад», затвердженої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 липня 2012 року № 480-р.
3. Перелік основних проектів нормативно-правових актів, які опрацьовуються в Асоціації і по яких проводиться обговорення серед рад - членів Асоціації:
• Проект Закону про внесення змін до Закону України «Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів» (щодо навчання для кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови) (реєстр. № 2263 від 11.02.2013).
• Проект Закону про внесення змін до Закону України «Про нотаріат» (щодо повноважень посадових осіб органів місцевого самоврядування) (реєстр. № 2866 від 18.04.2013).
• Проект Закону про внесення змін до Закону України «Про статус депутатів місцевих рад» та Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» щодо особистого голосування депутата на пленарних засіданнях ради, засіданнях постійної комісії та інших органів ради (реєстр. № 2296 від 14.02.2013).
• Проект Закону про внесення змін до статті 5 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад» (щодо дострокового припинення повноважень у зв'язку із набранням законної сили рішення суду про притягнення до відповідальності за корупційне правопорушення) (реєстр. № 2209а від 04.06.2013).
• Проект Закону про внесення змін до деяких законів України щодо статусу депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим та місцевих рад (реєстр. № 2419 від 28.02.2013).
• Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України про освіту щодо організації інклюзивного навчання (реєстр. № 2878 від 18.04.2013).
• Проект Закону України «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо підвищення рівня професійної компетентності посадових осіб органів місцевого самоврядування», розроблений Нацдержслужбою.
Після завершення обговорення проектів нормативних актів, Секретаріат Асоціації узагальнить надані висновки та пропозиції для прийняття відповідного рішення щодо направлення їх за належністю.
Довідково. Проекти нормативних актів розміщуються на сайті Асоціації, на порталі Ресурсного Центру, де з ними можна ознайомитися та надати свої пропозиції, в тому числі безпосередньо обговорити на форумі Центру.
ІНФОРМАЦІЙНО-РОЗ'ЯСНЮВАЛЬНА РОБОТА
За звітній період Секретаріатом Асоціації забезпечено підготовку та видання наступних інформаційних матеріалів:
1. Роз'яснення щодо порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, надане Укрдержреєстру, Держземагентсвом.
2. Роз'яснення щодо управління майном спільної власності територіальних громад, надане Міністерством юстиції України.
із змістом роз'яснень можна ознайомитись на сайті Асоціації в рубриці «Роз'яснення».
3. Інформація про діяльність Асоціації, актуальні події, основні рішенню місцевих рад, інші заходи, що відбуваються в регіонах, проекти нормативно-правових актів у сфері місцевого самоврядування висвітлюється на офіційному сайті Асоціації http://uaror.org.ua



УЧАСТЬ АСОЦІАЦІЇ В КОНСУЛЬТАТИВНО-ДОРАДЧИХ ОРГАНАХ
Конституційна Асамблея України
Участь президента Асоціації, голови Харківської обласної ради Чернова С.І. в роботі Конституційної Асамблеї України, зокрема в опрацюванні проекту Концепції змін до Конституції України в частині місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні.
ВЗАЄМОДІЯ З КАБІНЕТОМ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
Віце-президент Асоціації, голова Вінницької обласної ради Сергій Татусяк брав участь у щотижневих засіданнях Кабінету Міністрів України - як представник всеукраїнських асоціацій органів місцевого самоврядування. {Довідково: Постановою №1065, від 21 листопада 2012 року внесено доповнення до Регламенту Кабінету Міністрів України такого змісту: «У засіданні Кабінету Міністрів під час розгляду питань, що стосуються функціонування місцевого самоврядування, прав та інтересів територіальних громад, місцевого та регіонального розвитку, може брати участь уповноважений представник всеукраїнських асоціацій органів місцевого самоврядування з правом дорадчого голосу»).
ЗАСІДАННЯ ПОСТІЙНИХ КОМІСІЙ АСОЦІАЦІЇ
5 липня 2013 року і м. Черкаси відбулося засідання постійної Комісії з питань охорони здоров'я Української Асоціації районних та обласних рад,яке провів голова Черкаської обласної ради Валерій Черняк. У ході роботи Комісії було розглянуто організаційні питання та питання розвитку медичної галузі Черкаської області в контексті формування української медицини. За результатами засідання Комісії з питань охорони здоров'я та з урахуванням висловлених пропозицій, прийнято відповідні рішення.
***
Секретаріатом Асоціації продовжується забезпечення діяльності Центру управління знаннями «Ресурсний центр зі сталого місцевого розвитку».
Центр працює для задоволення високого попиту на інформацію про сталий місцевий розвиток та зокрема, про досвід щодо застосування підходу «розвиток, орієнтований на громаду» і є ресурсом для обміну відповідними відомостями, знаннями, досвідом, а також тематичних обговорень та отримання консультацій. Центр був заснований з акцентом на зборі та систематизації існуючих знань про методологію і найкращі практики України щодо залучення громад до процесів місцевого розвитку, а також виконання громадами власних проектів з тим, щоб зробити їх доступними для ширшого кола існуючих і потенційних партнерів/користувачів.
Ключовим інструментом у досягненні цієї мети служить веб-портал Центру (адреса: http://rozvitok.in.ua), що розроблений для зберігання та обміну
інформацією і досвідом між дійсними та потенційними партнерами, а також зацікавленими особами, державними службовцями, посадовими особами місцевого самоврядування.
До уваги членів Асоціації! Секретаріатом Асоціації на постійній основі здійснюється оновлення офіційного веб-сайту Асоціації - иагог.огд.иа. На веб-сайті висвітлюється діяльність Асоціації та її членів, новини центральних органів влади, законодавства та новини регіонів України; проводяться обговорення нормотворчих актів, надаються роз'яснення. Щоденна кількість відвідувань - близько 1000 (в середньому за травень - липень 2013 року). Також на сайті працює «Стрічка регіональних новин» до якої члени Асоціації можуть додавати посилання на новини своїх офіційних сайтів рад.
Запрошуємо до співпраці.
СЕКРЕТАРІАТ АСОЦІАЦІЇ

Інформація сайту Української асоціації районних та обласних рад

 

 

 


   

Пошукова форма

© Старовижівська районна рада.

© Дизайн та розробка - InternetDevels

© Підтримка - Форсаж Продаж